Meer B2B leads genereren?
vanaf €550
LEADS GENEREREN B2B
Het genereren van leads kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld door mensen via SEO content naar jouw website te krijgen en hen daar een whitepaper te laten downloaden. Meer B2B leads genereren is continu de uitdaging voor de marketing afdeling. Een vraag die we vaak tegenkomen, bijvoorbeeld op LinkedIn. Het aantal reacties van vakgenoten is vaak opvallend groot. De antwoorden lopen nog verder uiteen dan de stroom aan binnenkomende reacties.
Online leads genereren B2B
74% van alle aankopen begint tegenwoordig met een zoekopdracht in Google. Online leadgeneratie is een belangrijk proces dat de verdere groei van je klantportfolio en omzet ondersteunt. Online B2B leads genereren via je eigen website is daarom een goede methode om potentiële klanten aan te trekken en kennis te laten maken met jouw bedrijf.
“89% van alle decision makers uit de B2B-sector maakt gebruik
van internet tijdens het vooronderzoek. 74% van hen begint met generieke zoekopdrachten, zonder gebruik van bedrijfsnamen.”
(think with google)
White paper marketing
Dit is een vaak gebruikte methode binnen de content marketing strategieën als leadgeneratie-tool om kennis over een bepaald onderwerp te verstrekken en een mogelijke oplossing wordt beschreven, of dat kan helpen om een beslissing nemen. Je komt in contact met een prospect/klant maar ook het imago als thought leader kan dan geladen worden.
Webinars
Webinars kunnen voor veel verschillende doeleinden worden ingezet: interne communicatie, e-learning, product launches en leadgeneratie. De inhoud van een webinar kan naast het gesproken woord en videobeeld van de presentator, aangevuld worden met slides, video’s, screen sharing en aanvullende interactieve opties.
SEO en Social media
Doe je op dit moment niets tot weinig met sociale media? Dan is dat een gemiste kans. Het is een volledig geïntegreerd online marketing kanaal die veel voor je onderneming kan betekenen.
Leadfeeder en Salesfeed
Beide zijn krachtige software waarmee je realtime organisaties kunt herkennen die jouw website bezoeken! Zo kun je bijvoorbeeld zien dat één specifiek bedrijf jouw website de afgelopen week al vijf keer heeft bezocht: dit getuigt van enige interesse in jouw merk. Met de data kan je acties automatiseren op basis van gedrag, onderscheid maken tussen prospects, leads, klanten, content aanpassen op basis van de bezoeker en veel meer.
.
Affiliate programma
Dit is een vorm van marketing waarbij er betaald wordt voor een geleverde prestatie. In het geval van affiliate marketing betekent dit dat een affiliate een product verkoopt namens de merchant en hiervoor vooraf besproken commissie opstrijkt, vaak een vast bedrag of een percentage van de verkoop. Affiliate marketing is een marketing-businessmodel waarbij jouw klanten en/of lezers jouw verkopers worden.
Relevante content
Om goed gevonden te worden in Google heb je relevante content nodig. Hopelijk wordt je dan beloond met een hoge ranking op pagina 1 van Google. Dat is niet het enige, want je wilt namelijk ook relevant zijn voor jouw potentiële klanten op jouw website. Je wilt hun een goed verhaal vertellen waar ze wat aan hebben en waardoor ze geboeid blijven. Dan vergroot dat de kans op aanschaf, aanmelding, inschrijving, contact opnemen, etc. Conversie dus!
marketing automation en leadgeneratie!
efficiënt leads genereren vanaf € 750
Buyer persona ontwikkelen
Conversie optimaliseren is het optimaliseren van jouw website zodat de kans groter wordt, dat een bezoeker een bepaalde actie uitvoert (aanvraag van een offerte, aankoop, of een contactformulier invullen) die jouw bedrijf iets oplevert. Bij conversie optimalisatie ga je veel A/B testen doen om het beste resultaat te behalen. Door conversie optimalisatie toe te passen richt je je op het wegnemen van obstakels in een website of webshop waardoor bezoekers beter, sneller en gemakkelijker overgaan tot een aankoop of een contact.
Leadgeneratie strategie
Door de optimalisatie van je website wordt de vindbaarheid van je website verhoogd in zoekmachines. Zoekmachine optimalisatie is een combinatie van onder andere content optimalisatie, linkbuilding en het optimaliseren van de websitetechniek. Hierdoor wordt de relevantie met belangrijke zoekwoorden vergroot en stijgt de autoriteit van je website. Dit zorgt ervoor dat het Google algoritme een hogere kwaliteitsscore toekent aan je website. Deze hogere kwaliteitsscore heeft tot gevolg dat de posities van jouw website op belangrijke zoekthema's zullen stijgen en dit resulteert in meer relevante websitebezoekers.
Branding
De waarden van jouw bedrijf omzetten in een visuele identiteit
Storytelling
Een boodschap verpakt in een verhaal verkoopt beter
DESIGN
Zorgt voor onderscheidend vermogen
Consulting
Marketing opzetten en advies voor je bedrijf met resultaten
BESPAAR TIJD & GELD
We vertellen graag wat de mogelijkheden zijn voor jouw business
Schipholweg 1
2034 LS HAARLEM
+31 6 51 18 60 68